Pytania Klientów

W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Pytania klientów

Samochód zastępczy przysługuje wyłącznie osobom poszkodowanym.
Za wynajem samochodu zastępczego rozliczamy się bezpośrednio z towarzystwem ubezpieczeń sprawcy.
Nie pobieramy żadnych kaucji i innych opłat, samochodem można podróżować bez ograniczeń po całej Polsce.
Samochody zastępcze po wcześniejszym ustaleniu dowozimy za darmo pod wskazany adres.
Przy szkodzie całkowitej aż do wypłaty odszkodowania na konto, przy szkodzie częściowej ograniczeniem jest tzw. „technologiczny czas naprawy” ustalany indywidualnie dla każdej szkody.
Samochody wydajemy podobnej klasy/wielkości co uszkodzone.
Towarzystwa ubezpieczeń nie pokrywają VATu, będziecie Państwo zobowiązani uregulować tę opłatę.
Nie, wystarczy zastosować się do naszych wskazówek- napisać krótkie oświadczenie że drugi samochód jest niezbędny (pierwszym może jeździć inny członek rodziny, może być niesprawny itp.)
Towarzystwa ubezpieczeń z reguły wyznaczają krótszy okres na który przysługuje pojazd zastępczy, nie należy się tym sugerować, jesteśmy świadomi Państwa praw i to my pilnujemy aby wszystko się zgadzało.
W przypadku osoby prywatnej wymagamy jedynie dowodu osobistego i jakiegoś dokumentu z uszkodzonego pojazdu (dowód rejestracyjny/polisa oc), w przypadku firmy dodatkowo dane firmy na którą zarejestrowany jest samochód.

 

+48 501 224 296

biuro@samochod-zastepczy.pl

Jaworzno, Kniewskiego 4